Рішення виконкому №59 «Про внесення змін в рішення виконавчого комітету від 16.12.2019 року № 247 «Про облікову політику та організацію бухгалтерського обліку фінансового управління Берегівської міської ради»»

Кількість переглядів: 170
Скликання: -
Сесія: -
Тип документу: Рішення виконкому
Дата: 24.03.2021
Номер документу: 59
Назва документу: Про внесення змін в рішення виконавчого комітету від 16.12.2019 року № 247 «Про облікову політику та організацію бухгалтерського обліку фінансового управління Берегівської міської ради»
Прикріплені файли:
  1. Файл 1 (0.07 МБ)

http://zakonst.rada.gov.ua/images/gerb.gif

БЕРЕГІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

24.03.2021                                       Берегове                                59

 

Про внесення змін в рішення

виконавчого комітету

від 16.12.2019 року № 247

«Про облікову політику та організацію

бухгалтерського обліку фінансового

управління  Берегівської міської ради»

 

 

 

Керуючись частиною 6 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі (далі – НП(С)БО), Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, який введено в дію наказом Міністерства фінансів України, з метою забезпечення єдиної системи бухгалтерського обліку, що будується на бюджетній класифікації, встановити такі положення облікової політики  Берегівської міської ради, виконавчий комітет Берегівської міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

      1. Внести зміни  в додаток до рішення виконавчого комітету від 16.12.2019 року № 247 «Про облікову політику та організацію  бухгалтерського обліку фінансового  управління  Берегівської міської ради «, виклавши п.2.6 в новій редакції. ( додається).

 

     2.Контроль за виконання цього рішення покласти на першого заступника міського голови Гейза ОРОС.

 

 

 

Міський голова                                                                            Золтан БАБЯК

                                                              

                                                               Додаток до рішення

                                                                 виконавчого комітету

                                                                          24.03.2021  № 59

 

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

про облікову політику та організацію бухгалтерського обліку фінансового управління Берегівської міської ради.

 

 

1. Основні положення.

1.1. Основні завдання обліку:

- організація систематичного контролю за виконанням кошторису видатків;

- ведення касових і фактичних видатків окремо за кожним видом надходжень загального та спеціального фондів;

-  організація обліку в розрізі кодів бюджетної класифікації;

- дотримання суворої відповідності обліку і звітності до вимог нормативних документів;

- контроль за дотриманням фінансової дисципліни, ефективного використання та збереження грошових коштів та матеріальних цінностей.

1.2. Ведення бухгалтерського обліку фінансового управління Берегівської міської ради  під керівництвом начальника управління.

1.3. Обов’язки головного бухгалтера управління визначаються посадовою інструкцією.

1.4. Склад фінансового управління  встановлюється згідно зі штатним розписом, а обов’язки кожного працівника регламентується відповідними посадовими інструкціями.

1.5. У фінансовому управлінні застосовується  меморіально-ордерна  форма обліку записів господарських операцій в облікових регістрах із забезпеченням їх збереження на електронних носіях інформації та в паперовому вигляді.

1.6. Підставою для відображення операції в бухгалтерському обліку управління є первинний документ, який фіксує факт здійснення операції та складається під час її здійснення. Оформлення та подання первинних документів відбувається відповідно до чинного законодавства.

Забороняється працівникам управління приймати для обробки документи, які оформлені з порушенням вимог нормативних документів. Первинні документи підлягають обов'язковій перевірці (в межах компетенції) особовим складом працівників, які ведуть бухгалтерський облік, за формою та змістом (перевіряється наявність в документі обов'язкових реквізитів, відповідність господарської операції діючому законодавству в сфері бухгалтерського обліку, логічна ув'язка окремих показників). У разі виявлення невідповідності первинного документа вимогам законодавства цей документ повертається виконавцю.

1.7. Перелік осіб, яким надано право першого та другого підпису  на бухгалтерських та фінансових документах, зазначається в наказі фінансового управління. Зазначені особи несуть відповідальність за достовірність інформації в даних документах та своєчасність їх складання.

1.8. Видатки фінансове управління Берегівської  міської ради здійснює відповідно до рішення Берегівської міської ради про міський бюджет на поточний рік, в тому числі з врахуванням внесених до бюджету змін, та інших рішень міської ради та виконавчого комітету міської ради.

1.9. Матеріально-відповідальними особами управління визначаються особи, з якими підписані відповідні договори про матеріальну відповідальність.

2. Організація бухгалтерського обліку.

2.1.Фінансове управління Берегівської  міської ради веде  бухгалтерський облік відповідно до

  • Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку – НП(С)БО;
  • Плану рахунків бухгалтерського обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України;
  • Типової кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов'язаннями розпорядниками бюджетних коштів та державними цільовими фондами, затвердженої наказом Міністерства фінансів України.

2.2 Складає квартальну і річну фінансову та бюджетну звітність в єдиній грошовій одиниці – гривні відповідно до НП(С)БО.

2.3. Дозволяється в разі службової необхідності, в тому числі і термінового направлення у відрядження, направляти у службові відрядження особовий склад.

2.4. Відповідальним за укладення та оформлення  договорів щодо надання послуг, придбання товарно-матеріальних цінностей, виконання робіт є начальник управління. Договори укладаються з урахуванням вимог Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, Бюджетного кодексу України та інших законодавчих документів. Контроль за виконанням умов договору та розрахунків за ними покладається на начальника управління.

2.5. Відповідно до НП(С)БО 121 до складу основних засобів відносити матеріальні активи, строк експлуатації яких перевищує один рік та первісна вартість яких на дату придбання визначена законодавством. Одиницею обліку основних засобів є об’єкт основних засобів.

Матеріальні активи, які були віднесені до складу основних засобів до дати набрання чинності НП(С)БО 121 «Основні засоби», обліковувати як основні засоби до їх вибуття (списання) з обліку.

Встановити, що ліквідаційна вартість активів основних засобів дорівнює нулю.

2.6. До складу основних засобів відносити матеріальні активи, термін експлуатації яких перевищує один рік та первісна вартість за одиницю (комплект) складає більше 20 000,00 грн. без урахування податку на додану вартість та/або  якщо інше не передбачено законодавством.

Одиницею обліку основних засобів є об’єкт основних засобів.

Придбані (створені) основні засоби зараховуються на баланс установи за первісною вартістю.

Матеріальні активи, які були віднесені до складу основних засобів до дати набрання чинності НП(С)БО 121 «Основні засоби», обліковувати як основні засоби до їх вибуття (списання) з обліку.

До складу інших необоротних матеріальних активів відносити матеріальні активи, термін експлуатації яких перевищує один рік та первісна вартість за одиницю (комплект) складає до 20 000,00 грн. включно без урахування податку на додану вартість та/або  якщо інше не передбачено законодавством.

Відповідальність за нанесення інвентарних та номенклатурних номерів покласти на головного бухгалтера.

2.7. Об'єктом амортизації основних засобів є вартість, яка амортизується. Управління проводить нарахування амортизації (зносу) на основні засоби за прямолінійним методом на систематичній основі шляхом її нарахування один раз у рік в останній   робочий  день грудня звітного року. Знос, нарахований у розмірі 100 відсотків вартості на основні засоби, не може бути підставою для їх списання.

         Термін корисного використання матеріальних активів встановлюється згідно Типових строків корисного використання груп основних засобів.

2.8. Документальне оформлення прийняття, переміщення, вибуття основних засобів здійснюється за типовими формами згідно чинного законодавства. Також при списанні та передачі можуть складатися акти довільної форми із зазначенням вичерпної інформації щодо їх кількісних та вартісних показників і причин вибуття (списання).

2.9. Проведення переоцінки основних засобів здійснюється у разі прийняття рішення про доцільність таких дій та коли розмір відхилення залишкової вартості основних засобів від їх справедливої вартості перевищує поріг суттєвості, що дорівнює 10 відсоткам. Підставою для проведення переоцінки є наказ начальника фінансового управління з визначенням порядку та строків її здійснення.

2.10. В якості визначення одиниці обліку запасів використовувати їх найменування.

2.11. Інвентаризація активів та зобов’язань проводиться інвентаризаційною комісією  на підставі наказу начальника фінансового управління перед складанням річної фінансової звітності.

Інвентаризація проводиться відповідно до Положення про інвентаризацію активів та зобов'язань з метою забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Під час інвентаризації активів і зобов’язань перевіряються і документально підтверджуються їх наявність, стан, відповідність критеріям визнання і оцінка. При цьому забезпечуються:

  • виявлення фактичної наявності активів;
  •  установлення лишку або нестачі активів шляхом зіставлення фактичної їх наявності з даними бухгалтерського обліку;
  •  виявлення активів, які частково втратили свою первісну якість та споживчу властивість, застарілих, матеріальних та нематеріальних активів, що не використовуються, а також  активів і зобов’язань, які не відповідають критеріям визнання.

Проведення інвентаризації є обов’язковим у випадках, визначених законодавством.  Списання основних засобів дозволяється за рішенням сесії міської ради.

           

3. Відповідальність.

3.1. Відповідно до чинного законодавства відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше 3-х років, несе начальник  управління, який здійснює керівництво  згідно  установчих документів.

3.2. Відповідальність за несвоєчасне складання первинних документів і регістрів  бухгалтерського обліку та недостовірність відображених у них даних несуть особи, які склали та підписали ці документи.

 

 

4. Положення фінансовим управлінням Берегівської міської ради застосувати з дня прийняття рішення.

 

 

 

Керуюча справами 

виконавчого комітету                                                     Вероніка БЕНДИК                                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень