ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів з особливостями код ДК 021-2015 код 45112714-3 «Благоустрій кладовищ Берегівської міської територіальної громади»
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів з особливостями
код ДК 021-2015
код 45112714-3 «Благоустрій кладовищ Берегівської міської територіальної громади»
1. Найменування замовника: Управління міського господарства та благоустрою Берегівської міської ради
2. Ідентифікацій код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 26099415
3. Місцезнаходження замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 90202, Закарпатська область, місто Берегове, вулиця Богдана Хмельницького, 7
4. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі: код ДК 021-2015
код 45112714-3 «Благоустрій кладовищ Берегівської міської територіальної громади»
6. Кількість товарів (робіт, послуг): згідно технічних , якісних і кількісних вимог на послугу
7. Місце поставки товарів (робіт, послуг): Україна, Закарпатська область, Берегівська міська територіальна громада
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 500 000,00 грн. (п’ятсот тисяч гривень, 00 коп.), з ПДВ
9. Строк поставки товарів (робіт, послуг): протягом 2024 року згідно календарного плану
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16.01.2024 року, 00:00 год
11. Умови оплати: Замовник зобов’язаний протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту здачі-прийняття виконаних послуг оплатити Виконавцю вартість наданих послуг. Форма оплати послуг – безготівкова. Розрахунки за Договором здійснюються у національній валюті України.
12. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
13. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
14. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначаються електронною системою закупівель автоматично
15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: для відкритих торгів з особливостями, що оголошуються в електронній системі закупівель PROZORRO остаточна ціна/приведена тендерної пропозиції формується за наслідками застосування аукціону.
16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується
Уповноважена особа Управління
міського господарства та благоустрою
Берегівської міської ради, відповідальна
за організацію та проведення процедур
закупівель /спрощених закупівель Ніна Мухтарова
|
|
|
|||||
|
|
|
|||||
Технічні , якісні і кількісні вимоги на послуги |
|
||||||
ДК 021-2015 (CPV) 45112714-3 - Благоустрій кладовищ Берегівської міської територіальної громади
|
|
||||||
Об'єми робіт |
|
||||||
|
№ п/п |
Найменування робіт і витрат |
Одиниця виміру |
Кількість |
Примітка |
||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||
|
1 |
Викошування комбінованих газонів ручними газонокосарками з бензиновим двигуном |
м² |
50000 |
три рази |
||
|
2 |
Згрібання і збирання трави і порослі |
м² |
50000 |
три рази |
||
|
3 |
Обрізування не колючих одиночних кущів діаметром до 1 м |
кущів |
600 |
|
||
|
4 |
Обрізування не колючих одиночних кущів діаметром понад 1 м |
кущів |
400 |
|
||
|
5 |
Обрізування колючих одиночних кущів діаметром до 1 м |
кущів |
400 |
|
||
|
6 |
Обрізування колючих одиночних кущів діаметром понад 1 м |
кущів |
150 |
|
||
|
7 |
Навантаження сміття вручну |
1 т |
60 |
|
||
|
8 |
Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м³ |
1 т |
200 |
|
||
|
9 |
Перевезення сміття до 5 км |
1т |
260 |
|
||
|
|
||||||
Виконавець повинен забезпечити:
- надання послуг згідно з вимогами норм з охорони праці, , норм з охорони навколишнього природного середовища, Державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів та інших нормативних документів , що стосуються надання даних послуг;
- утримання території кладовища протягом року у належному санітарному стані, своєчасне та належне їх прибирання;
- забезпечити унеможливлення забруднення ґрунтів паливно-мастильними матеріалами, у випадку використання при наданні послуг машин та механізмів.
- забезпечити своїх працівників спецодягом, взуттям засобами індивідуального захисту ( гумові рукавички, тощо) згідно діючих виробничо-санітарних норм.
- за власні кошти забезпечити доставку працівників Виконавця до місця надання послуг. Доставку обладнання, інвентарю та всіх необхідних матеріалів та засобів, задіяних в наданні послуг.
- якість послуг з прибирання територій повинна відповідати вимогам діючого законодавства у частині санітарних вимог.
Основні роботи з утримання території кладовища :
- одноразове прибирання протягом тижня території кладовища;
- обкошування, видалення парослі на території кладовища та прилеглих територій до кладовища;
- обрізка та видалення кущів ;
- збирання та навантаження гілок , сміття ;
- вивезення сміття :
Прибирання території кладовища від побутового та іншого сміття здійснюється цілорічно. Косіння смуг зелених насаджень , вирізка кущів , здійснюється не рідше одного разу на місяць.
Надання послуг здійснюється згідно узгоджених графіків з Замовником або наданих ним листів-доручень. В разі необхідності термінового виконання послуг, що не передбачені графіком, Замовник письмово або в телефонному режимі, з послідуючим письмовим підтвердженням, надає додаткові об'єми послуг або вносить зміни до узгодженого графіку в межах лімітних асигнувань .
Виконавець повинен використовувати обладнання та матеріали, які не спричиняють шкоди довкіллю, забезпечити унеможливлення розсипання зібраного сміття в процесі його збирання та навантаження , не допускати забруднення навколишнього середовища .
Послуги надаються працівниками Виконавця, що пройшли відповідний інструктаж та ознайомлені з нормативними документами щодо послуг, які надаються.
В будь-який момент виконання послуг Замовник має право перевіряти якість виконання робіт, робити зауваження щодо якості та кількості робіт, які необхідно виконати, або в разі, якщо якість послуг є незадовільної з точки зору Замовника, надавати час Виконавцю для усунення недоліків.
Підтвердження виконання послуг, здійснюється шляхом оформлення акту встановленого зразка.