ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів з особливостями код ДК 021-2015 код 45112714-3 «Благоустрій кладовищ Берегівської міської територіальної громади»

Дата: 03.01.2024 10:17
Кількість переглядів: 454

 

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення відкритих торгів з особливостями

код ДК 021-2015     

 

код 45112714-3  «Благоустрій кладовищ Берегівської міської територіальної громади»  

 

1. Найменування замовника: Управління міського господарства та благоустрою Берегівської міської ради

2. Ідентифікацій код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 26099415

3. Місцезнаходження замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 90202, Закарпатська область, місто Берегове, вулиця Богдана Хмельницького, 7

4. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування

5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі: код ДК 021-2015

код 45112714-3  «Благоустрій кладовищ Берегівської міської територіальної громади»  

6. Кількість товарів (робіт, послуг): згідно технічних , якісних і кількісних вимог на послугу

7. Місце поставки товарів (робіт, послуг): Україна, Закарпатська область, Берегівська міська територіальна громада

8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 500 000,00 грн. (п’ятсот тисяч гривень, 00 коп.),       з ПДВ

9. Строк поставки товарів (робіт, послуг): протягом 2024 року згідно календарного плану

10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій:  16.01.2024 року, 00:00 год

11. Умови оплати: Замовник зобов’язаний протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту здачі-прийняття виконаних послуг оплатити Виконавцю вартість наданих послуг.  Форма оплати послуг – безготівкова. Розрахунки за Договором здійснюються у національній валюті України.

12. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська

13. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається

14. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначаються електронною системою закупівель автоматично

15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону:  для відкритих торгів з особливостями, що оголошуються в електронній системі закупівель PROZORRO остаточна ціна/приведена тендерної пропозиції формується за наслідками застосування аукціону.

16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується

 

Уповноважена особа Управління

міського господарства та благоустрою

Берегівської міської ради, відповідальна

за організацію та проведення процедур

закупівель /спрощених закупівель                                               Ніна Мухтарова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Технічні , якісні і кількісні вимоги на послуги

 

ДК 021-2015 (CPV)

45112714-3 - Благоустрій кладовищ Берегівської

міської територіальної громади

 

 

Об'єми робіт

 

 

п/п

 

Найменування робіт і витрат

Одиниця

виміру

  Кількість

Примітка

 

1

2

3

4

5

 

1

Викошування комбінованих газонів ручними газонокосарками з бензиновим двигуном

м²

50000

 

три рази

 

2

Згрібання і збирання трави і порослі

м²

50000

три рази

 

3

Обрізування не колючих одиночних кущів діаметром до 1 м

кущів

600

 

 

4

Обрізування не колючих одиночних кущів діаметром понад 1 м

кущів

400

 

 

5

Обрізування колючих одиночних кущів діаметром до 1 м

кущів

400

 

 

6

Обрізування  колючих одиночних кущів діаметром понад 1 м

кущів

150

 

 

7

Навантаження сміття вручну

1 т

60

 

 

8

Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м³

1 т

200

 

 

9

Перевезення сміття до 5 км

260

 

 

 

               

         Виконавець повинен забезпечити:

- надання послуг згідно з вимогами норм з охорони праці, , норм з охорони навколишнього природного середовища, Державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів та інших нормативних документів , що стосуються надання даних послуг;     

       - утримання території кладовища протягом року у належному санітарному стані, своєчасне та належне їх прибирання;

- забезпечити унеможливлення забруднення ґрунтів паливно-мастильними матеріалами, у випадку використання при наданні послуг машин та механізмів.

- забезпечити своїх працівників спецодягом, взуттям засобами індивідуального захисту ( гумові рукавички, тощо) згідно діючих виробничо-санітарних норм.

      - за власні кошти забезпечити доставку працівників Виконавця до місця надання послуг. Доставку обладнання, інвентарю та всіх необхідних матеріалів та засобів, задіяних в наданні послуг.

 - якість послуг з прибирання територій повинна відповідати вимогам діючого законодавства у частині санітарних вимог.

     

Основні роботи з  утримання  території кладовища  :

  • одноразове прибирання протягом тижня території кладовища;
  • обкошування, видалення парослі на території кладовища та прилеглих територій до кладовища;
  • обрізка та видалення  кущів ;
  • збирання та навантаження гілок , сміття ;
  • вивезення сміття :   

            Прибирання території кладовища  від побутового та іншого сміття здійснюється цілорічно.   Косіння  смуг зелених насаджень , вирізка кущів ,  здійснюється не рідше одного разу на місяць.          

            Надання послуг здійснюється згідно узгоджених графіків з Замовником або наданих ним листів-доручень. В разі необхідності термінового виконання послуг, що не передбачені графіком, Замовник письмово або в телефонному режимі, з послідуючим письмовим підтвердженням, надає додаткові об'єми послуг або вносить зміни до узгодженого графіку в межах лімітних асигнувань .

            Виконавець повинен використовувати обладнання та матеріали, які не спричиняють шкоди довкіллю, забезпечити унеможливлення розсипання зібраного сміття в процесі його збирання та навантаження , не допускати забруднення навколишнього середовища .

Послуги надаються працівниками Виконавця, що пройшли відповідний інструктаж та ознайомлені з нормативними документами щодо послуг, які надаються.

В будь-який момент виконання послуг Замовник має право перевіряти якість виконання робіт, робити зауваження щодо якості та кількості робіт, які необхідно виконати, або в разі, якщо якість послуг є незадовільної з точки зору Замовника, надавати час Виконавцю для усунення недоліків.

Підтвердження виконання послуг, здійснюється шляхом оформлення акту встановленого зразка.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень